Vandan Uzak ve Siyaset


Van Büyükşehir demiyorum…
Van uzak şehir…
Büyüklükten uzak,
Kendi kaderine terk edilmiş bir şehir…

Kendi içerisindeki  büyük potansiyele rağmen,
Allah vergisi yüzlerce tarihi eser ve doğal güzelliklere rağmen,
Van Büyükşehir olmaya çok uzak bir şehir…

Neden diye soracaksınız…

Yanıtını benden değil,
Van’ın kaderi ile oynayanlardan alacaksınız.

Yani Van'ın önde gelenlerinden, sorumlularından...

Verebilecekleri bir yanıtları varsa tabi…


Kime sorsanız
Her şey tamam diyor!
Van iyi yolda diyor!
Hiçbir sorun yok diyor!

Ama nedense,
Van her gün biraz daha eriyip gidiyor…


Van neden eriyip gidiyor?
İşte bu sorunun yanıtını bulmak için,
Van’ın önde gelen isimlerine soruyorum…


Van Valisi Münir Karaloğluna
Van Belediye Başkan V. Sabri Abi’ye
İl Emniyet Müdürü Ümit Yurdakul’a
Rektör Peyami Battal’a
Doğu şirketler grubu Yönetim kurulu Başkanı Zahir Kandaşoğlu’na
TES-İŞ Van Şube Başkanı Naif Balandı'ya
İl Müftüsü Nimetullah Arvas’a
Genel Sekreter Vural Polat'a
VATSO Yönetim Kurulu Başkanı Mirza Nadiroğlu’na
VATBO Yönetim Kurulu Başkanı Feridun Irak’a
VASİAD Yönetim Kurulu Başkanı Ali Çiçeksay’a
MÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Say’a
VESOB Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Alparslan’a

Siyasi Parti İl Başkanları

Abdullah Aras’a
Yakup Ataş’a
Cemal Şen’e
Mehmet Salih Güngüralp’e
Fahrettin Çuyrak’a
Emin Muçir’e
Ve daha birçoğuna sormak istiyorum bu soruyu…
Deprem zamanında bile siyaset yapmış siyasetçilerin,
Bu soruya kolay yanıt verebileceklerini sanmıyorum,
diğerleri içinde pek ümitli değilim...
 Ama yine de sormak istiyorum onlara…

Van neden eriyip gidiyor?

Van böylesi bir durumda iken, kendisi ile övünenler,
Yaptıkları ile gurur duyanlar,
Ben yaptım, başkası beni ilgilendirmez diyenler,
bakalım yaptıklarınız halktan nasıl bir not alacak...
 Her şey halk için deyip, halkın sorunlarını görmezden gelmek,
Yönetmek yada yöneticilik değildir!
 Vekillerimize gelince...
Onlara zaten diyecek bir sözümüz yok...
Onlar işlerini iyi bilirler...
 Onlar görevleri süresince,
Yapabildiklerinin en iyisini yapmaya çalışırlar.
 Her şeyin en iyisini en güzelini tercih ederler...
 Ama; halk için değil kendileri için!
 Halk için telaşları yok!
 Halk umurlarında bile değil!
 İnanmıyorsanız buyurun halka sorun
 Sorun da işte burada
 Sormaya cesaretleri mi var!
 Sorsalar soruları ağızlarında düğümlenecek.
 O yüzden ne soru sormaya cesaret ediyorlar.
Ne de adam gibi hizmet ediyorlar!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz, Editör Tarafından İncelendikten Sonra Yayınlanacaktır.