Dünya bu eseri konuşuyor...

Korku ve gerilimde bir ilk!



Genç yazar Hikmetullah Yetkin’in uzun süre kanallardan uzak durması bizi meraka koymuştu. Üç yıldır yeni eseri peşinde koşan yazar, bakın neler konuştu.

Eserlerinizi kaleme alırken neler önemli ve okuyucular yazarları nasıl bilmekte?

 “Bizler ne yaparsak yapalım okuyucu bizim eserlerimizi değil de şahsımızı baz almakta. Öncelikle yazdığımız eserlerde lisans ve dil konusunda hakim olmak gerekiyor. Yazarlar çok iyi kurgu kurabilirler… Ama; o kurguyu kağıda döküp karşı tarafa aktarmadıktan sonra yazılan eserler alt tabakada kalır. Yani; eserin korku ve gerilime biraz ekleme yaptım. Artık kafa kesmeler ve bıçaklı öldürmeleri bir kenara koyup, acı yönden yani süründürerek öldürme politikasını geliştirdim. Nasıl mı? Ölüm kader yazısı ise; o ölümü yaşatmakta acı çektirenindir. Daha kitap çıkmadan açıkçası pek çok kelime kaleme getirmek istemiyorum. Kötü adam ve…


Adlı eseri sinemaya uyarlı ve psikolojiye uyarlı yazmaktayım. Tabi yazınca da arada kaçırdığım kelimeleri düşünce olarak bırakıyorum. Beklide bu kadar çok eserlerimin okunması hele hele yurt dışında hat safhada satılması beni mutlu ve onura etmekte… son bir söz söylemek istiyorum.

Bu eser de yanımda olan ya da olamayan dostlarıma, yayınevine, kitap satış noktalarına, reklam ajanslarına, uluslar arası kitapseverlere ve en çokta okuyuculara şükranlarımı sunarım. Bir de size teşekkür ederim ki eserimi bitirmeden haber yaptığınız için.” Bizde teşekkürlerimizi sunarak, kendisine bu denli çaba sarf ettiği için ve okuyucu bir de yoksul ailelere yardım ettiği için şükranlarımızı sunarız.
Yazarlar çok iyi kurgu kurabilirler… Ama o kurguyu kağıda döküp karşı tarafa aktarmadıktan sonra yazılan eserler alt tabakada kalır.

Haber: Lons Crelon- Türkiye haber: Semra Alsezgin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz, Editör Tarafından İncelendikten Sonra Yayınlanacaktır.